شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

براساس نظرسنجی کاربران؛

اپراتورهای برتر اینترنت مشخص شدند

اينترنت - کابل

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳:۰۰


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، لیست اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده سرویس اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL را تا پایان تابستان ۹۴ اعلام کرد.

وایمکس نیوز - معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در 3 ماهه دوم سال جاری براساس نظرسنجی از کاربران در 5 محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع سرویس، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و ارزش‌گذاری به مشتریان و وفاداری ارزیابی و رتبه‌بندی شده‌اند.

براساس نتایج ارزیابی، شرکتهای انتقال داده‌های آسیاتک، رتبه اول، داده‌گستر عصر نوین (های وب) و آریا رسانه تدبیر (شاتل) به طور مشترک رتبه دوم و پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) رتبه سوم را کسب کردند که براساس سطح‌بندی در سطح خوب قرار می‌گیرند.

همچنین شرکتهای داده‌پردازی فن آوا و ندا گستر صبا به طور مشترک رتبه چهارم را کسب کرده و در سطح اپراتورهای قابل قبول قرار گرفتند و شرکتهای پیشگامان توسعه ارتباطات رتبه پنجم، مخابرات ایران و انتقال داده‌های رهام داتک به طور مشترک رتبه ششم، لایزر، عصر انتقال داده‌ها و کارا امین ارتباط به ترتیب رتبه‌های هفتم تا نهم را به دست آوردند که باید در جهت تلاش برای ارتقاء کیفیت و جلب نظر مشتری اقدام کنند.

غلامرضا داداش زاده معاون رگولاتوری در این باره گفت: نتایج ارزیابی نشان‌دهنده تلاش دارندگان پروانه اینترنت، در رقابت سالم و ارائه سرویس با کیفیت بالا و حفظ مشتریان خود است.

وی افزود: این رتبه‌بندی براساس میانگین امتیازی که کاربران از صفر تا 20 در محورهای پنجگانه به اپراتورشان می‌دهند انجام شده و در چهار سطح عالی، خوب، قابل قبول و ضعیف سطح‌بندی می‌شوند.

این ارزیابی نشان می دهد که هیچ یک از اپراتورهای اینترنت، در سطح عالی قرار نگرفته اند.

منبع : مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو